100

1. Ditt namn: Clara Castelius 
2. Hur gammal är du? 12

3. Vart bor du? Nynäshamn
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa & min syrra
5. Färg på ditt hus? - Vitt
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? - ... 
8. Klass? - Femma .... snart Sexan :D
9. Vilket år tar du studenten? - Så smart är jag inte ...
10. Något jobb? - Najj, skola  ;d
11. När gick du upp i morse? - Hm.. Kanske 11:30 Haha..
12. När ska du sova? - Hm.. När jag är Trött kanske? 
13. Duschat idag? - Ja,
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit idag? Äcklig Pizza
17. Dagens klädsel? - Mjukisar och Linne

18. Dagens smink? - Hade mascar när ja vakna ;)

19. Hur mår du idag? - Sådär :/

20. Dagens planer? -  INGET ALLS


SOCIALT:

21. Har du många vänner? - Ja :)
22. Hur många har du kysst? - Hm.. Vet inte..
23. Vem kramade du senast? - Min kille tror ja ..
24: Vem pratade du med senast? - Mamma?
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Nej ??
26. Har du pojk-/flickvän? - Japp <3
27. Varför inte? - ...
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Hm.. mormor ..
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Min kille <33

FAVORIT:

30. Mobil? - Hm.. iPhone ..
31. Film? - Mumien .
32. Låt? - Olika
33. Mat? - Olika haha ;)
34. Dryck? - Fanta Exotic tror ja..
35. Färg? - Blå/Vit ... I think 
 
36. Glass? - Chocklad ;)
37. Stad? - Nynäs 
38. Land? - Sverige,.
39. Ämne i skola? -  Slöjd
40. Människa? -  Många 

SENASTE:


41. Personen du tänkte på? -  Hm.. Min kille tror ja <3
42. Personen du kysste? - Min kille <3 
43. Gången du spydde? - Oj, Längesen
44. Gången du grät? - Vet inte
45. Pizzan du åt? - nån konstig
46. Gången du var i Göteborg? - Va? nån gång tror jag..
47. Gången du var i Stockholm? - Hm..för några veckor sen tror ja..
48. Gången du var full? - ALDRIG
49. Gången du flög flygplan? - 2010 (Till Frankrike/Barcelona)
50. Gången du var hög? - ALDRIG


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Båda!
52. Hund eller katt? - Hund !
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hm.. Vet inte .. Beror på
54. Tvspel eller datorspel? - Tvspel ;)
55. Singel eller upptagen? - Upptagen!! <33 
56. Hångla eller pussas? - Pussas??
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - ?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Hm.. Båda ??
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Hm.. Vet inte!!
60. Blont eller svart hår? - Blont ;) 
61. Har du blåa ögon eller bruna? - BLÅA!
62. Choklad eller lakrits? - Chocklad!
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm !
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Fanta lungt
66. Pizza eller kebab? - Pizza..
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Hm.. Båda ;)
69. Leva eller dö? - Leva?.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Älskar många..

71. Personer du hatar? - Isf, Ogillar..
72. Personer du skulle kunna offra livet för? - .. Vet inte :P Haha .. 
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - What???
74. Glassar du ätit på en dag? - Vet nt 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - Oj.. Kmr nt ihåg
77. Gånger du varit hög?- Aldrig
78. Personer du saknar just nu? - Många!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Aldrig tror jag..

VEM:

80. bråkade du senast med? - Hm.. vet nt
81. Ska du träffa imorgon? - Min kompisar?? (Skola!!)
82. Sjöng du senast för? - Min syrra Haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Ehm.. Hilma tror ja..
84. Spelade du tvspel med senast? - Min kille Haha ..
85. har gjort dig besviken? -  Ingen typ ..
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - HAHA De du ..
87. Förtjänar att dö? - NoBody!,
88. Är söt? - MÅNGA! <3
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Va? Mig Själv?? Haha


VAD:

90. Gör dig glad? - Kompisar, min kille, familjen och Musik!
91. Gör dig ledsen? - Massa saker..
92. Vill du helst göra nu? -Vet nt. Nått kul iaf.  
93. Önskar du att du slapp - Redovisningen imorrn! Usch..
94. Vill du ha nu? - Mat
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - MASSA!
96. Längtar du efter? - Sommaren!?
97. Tycker du om dina betyg? - Har nt betyg än
98. Ångrar du i ditt liv? - Hm.. Inget tror jag.
99. Är det bästa som hänt dig? - Massa!
100. Hur mycket är klockan? -  18:37



Pouss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0