Från den ena killen till den andra Hahaha

Hm, var ska man börja? Detta är ganska privat. Men iaf, (ni fattar nog vad som hänt med tanken på rubriken) Aja. mitt "förhållande" tog slut idag, blev faktiskt Glad! :D att känna sig Fri liksom!! Hur underbart är inte de??

Min förra kille var med typ några killkompisar, och då var det en av dom som fråga på mig..? Ja bah.. Nej? har liksom typ "sett" dig en gång? Haha, Han sa att jag skulle ringa honom sen, Ja bah: Nej? han bah: bra så du gör det sen. Ja bah:Nej? måste gå och så la ja på.

Fyf*n vilken konstig eftermiddag???


Haha, var iaf med P och Rorro. Vi spelade in en film i skogen med P's Hund. Tessy elr Tessie. Vet ej hur det stavas :S Den blev bra iaf. Men vi ska börja göra små kortfilmer och lägga ut på Youtube. så när dom är klara gå in och GILLA! och skriv kommentar! (om ni har konto dära)

Ska typ kke..... Vet inte vad jag ska göra? Aja.. sitta vid datorn lite.

Pouss! /CC ... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0