Haninge C Idag me Gänget!

Tjoo Brää.. Idag var jag me: P,Rorro,Brate och Natta i Haninge. Köpte lite smått och gott ;) Imorrn kommer min Moster! Yayyh! Christina :D Kul kul.

Asså ahh! Stör mig skitamkt på en grej! hittade världens snyggaste Jacka.. (tyyp) Den kosta 300 kr. Åhh 
Hade inte råd :( Men ska köpa den nån gång i helgen. Kke på söndag! Får se. Här är  jackan jag Ville/SKA köpa:




Så Himla snygg!!! Åhh DÖR!! Aja.. All Wishes don't come true.. (Eller hur det nu stavas)



 Iaf, Det jag köpte ↓


 
Köpte vita pilot brillor. Lite stora, Men har nått att växa i ..?


En Blå tröja, Baströja. Älskar färgen :love::love::love::love:!

Och! Hittade VÄRLDENS SNYGGASTE/GODASTE Godis!!!!


AIK guldPengar! Fyfan vad coolt! Köpte typ 14 st Haha! Synd att min pappa är på nån Båt.. (tyyp kryssning) Han skulle säkert vilja ha, Men har lagt undan 4 st till hnm ;)



Chocklad!! Love it! Sån här cocklad som är i Julkalendrar ;D Så jä*la snyggt Märke oxå! :love::love::love::love:

Gott gott!

Puss! /CC Han en fortsatt mysig Fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0