Hemma hos Farmor! ♥

Hello! Är hemma hos farmor just nu och äter choklad pudding ^^ Idag har vi inte gjort så mkt. Handlat, ätit Lunch på mitt favvo ställe här i Stockholm: Bamboo Palace! Love it! Sen har jag gjort 3 teckningar. En blåklocka, den blev sådär.. och en blomma som jag inte vet vad det är för sort men blev jäkligt nöjd med den!   och en påhittat blomma. Se bilder:

Visa bild.JPG i bildspel
Urdålig kvalite .. Men det här är den bilden jag blev nöjdast med :D


Visa bild.JPG i bildspel
Den hära blev lite missbildad .. Men helt Okej :)

Visa bild.JPG i bildspel
Man ser typ INGENTING på den här bilden, Men ska försöka ta lite bättre bilder i dagsljus :)

Jag vet inte vrf jag började rita helt plötsligt? Haaha kuul! (Kanske blir foto/bild blogg ist) :)


Pouss! /CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0