Länge sen..

Jag la upp bilder. Har kommit hem från bion nu. Den var väldigt bra, Men otroligt sorglig. Rekomenderar den inte för dom som är Väldigt känsliga för djur plågeri. Om jag ska vara ärlig, höll jag på att börja gråta ..

Träffade även Natta, Fredde och P. Dom skulle oxå kolla på bion! Kul :D

Nu sitter jag här och har tråkigt. Kan ingen messa!? När man inte vill det, så ska alla messa på en gång, sen när man vill det, då messar ingen!

Iaf, bjuder på några bilder på MOI! (...) Länge sen ...


Fanta, (från bion..) Man ser som finast ut naturlig :)


Ed Hardy!! <3

Köpte ett nytt nagelack i helgen, men har inte hunnit visa det än ..

Pouss! /CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0