Påskägg

Idag fick jag ett påskägg av en "höna" som mamma sa..? Haha, nee men jag och min syrra fick leta i vår trädgård efter påskägg och när vi hade hittat dom sa mamma: "Nu får ni tacka mamma Höna" eller nått liknande. Hahah, Sen på skärtorsdagen (iförrgår) så fick vi ett påskägg med bara godis av farmor ! :D

Vi fick lite smått och gott i påskägget :)


Lite godis. (gillar dock inte Skummgodis så mycket, för dom är skumma..)


En liten chips påse! Mums


Fick oxå ett presentkort på kicks! Det var nog det bästa i påskägget tror jag ;]


Och ett dösnyggt nagellack från H&M (ni ser på alla bilder att jag målat på det)

Och som sagt, i det andra påskägget fanns bara godis! Min Farmor är så himla snäll! Jag och min syrra råkade glömma våra påskägg hos Farmor. Och då åt hon lite av de, så hon köpte nytt godis! Hur snäll som helst! Älskar dig!!!!! <333333

Sen idag ska vi ha en stor påskmiddag. Jag, syrran, mamma, pappa, moster, farmor, farbror, mina två kusiner , och min andra moster, och hennes man, och mormor och morfar!

Vi blir 13 st och vi ska äta hemma hos oss. Kuuul!

Pouss /CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0