Shopping

Hejsan! Nu sitter jag här Hemma. Har vart på stan med mamma. Bilder på vad jag köpte, (Träffade Fredde på Stan oxå) Scarry ^^



Lila pärlörhängen, Typ rea elr nått kostade bara 8 kr



Maxfactor Xperience, Har för mig att jag har provat den hemma hos Fredde och den var ju så bra, Så köpte den ;)


Hittade även dom hära, Líte Silver/grå aktiga. Kostade 12 kr Men dom var väldigt stora på.


Hittade även denna Snygga Skjorta. Den ser mycket bättre  ut på en när den bara ligger på golvet ...


Nu tänkte jag kke öva lite till en Redovisning i skolan på kke Måndag tror jag.. Usch! Hatar Redovisningar. So scarry!!
Sen typ städa mitt rum,

Pouss så länge! /CC :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0