Ahapp, skola imorrn + failade naglar...

Hej ! Idag så var jag med P, Natta, Jacob , Brate & Bella. Vi gick runt lite på stan och så träffade vi Vendela. Hon skulle egentligen vara med men hon skulle gå på stan med sin kompis men så träffade vi henne iaf så vi satt vi fontänen (standard) och pratade lite :)
Sen skulle Jacob hem & Vendela och hennes kompis skulle gå vidare så ja P brate natta o bella gick och Bowlade. Kom Delad andra plats med Brateo Natta kom etta.
Sen så var det bara att åka hem för jag skulle på BodJam och har precis duschat nuu. Fräsht ;] Så jaa, Fixade mina naglar "Frans manikyr" Men det blev jätte dåligt så ska nog ta bort allt och måla helt vita naglar om jag orkar, för måste sova snart.
Imorrn är det Skola. Roligt? Nää, inte så jätte va ? Aja, ska bli skönt att träffa klassen igen. Det är typ det ända positiva med att skolan ska börja hehe ;D
Aja, Btw, kolla min naglar:
vackert xd
Vet nt om jag orkar ta bort det. Får se, Btw, får paaaaaaaaaannnnnnnnnniiiiiiiikkkkkkk! Jag har absolut ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig imorrn! Hjääääälp :[
Puss ://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0