Buss problem....

Tjo ! Sitter just nu hos Hilma och gör inte så mycket. Men tänkte berätta en liten historia.

Jo, Jag tänkte ta bussen t Hilma eftersom att jag är så lat och inte orkar cykla. Så jag tänkte ta 854 bussen t Sandhamn, Sjögången så då gjorde jag det. Och när jag väntade på buss hållsplatsen så kom det en buss som hette 883 Sandhamn Sjögången.

Jag tog den bussen eftersom att det stod sandhamn sjögången på den. Och det finns en buss hållsplats utanfrö hilmas hus som Sandhamns bussen stannar vid. Normalt sätt så brukar jag hoppa av vid Skotten men fortsatte att åka ifa den skulle stanna utanför Hilmas hus.

Så fortsatte att åka tills jag kommer till infarten t Hilmas hus eller vad man ska säga så jag bah: Aa nu svänger säkert bussen in på hennes gata. Men NEJ  Det fortsätter uppför världens längsta backe. Och stannade mit uppe på toppen. Hehehh....

Så jag hoppade av där och började gå nerför hela backen i shorts och linne. SUCK! Så Hilma kom o mötte mig för jag blev lite osäker vart jag var någonstans så kom vi på att bussen åker runt hela Sandhamn och sen t hennes hus. Eller aa, busshållsplatsen utanför hennes hus.

Men nu sitter vi här och ska väll göra något. Puussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0