Första dagen i Skolan ...

Idag så hade vi vår Första dag i Skolan, Det började med att vi blev uppropade gick in t vårt klassrum gick igenom någon cirkel om ansvar, samarbete osv. Sen gjorde vi en ny kalendet t vårt klassrum. Sen hade vi rast.
Asså, jag kommer inte gå i skolan. Vet ni vrf? Vi kommer sluta Halv 3 VARJE DAG ! förutom på fredag då vi slutar 2. Men seriöst! Kommer svimma eller nått om jag ska sitta i skolan ända till halv 3 ! Fyfan asså....
Sen efter skolan så va jag med Fredde o P. Vi gjorde inte så mkt, vi var hos P (; Sen åkte vi t Stan med P's mamma, Vi skulle ta bussen som gick kvart i men Fredde & P spelade Mario kart wii så vi missa bussen HAHAHA D: så vi fick skjuss av P's mamma som jobbar på gymmet, eller aa, e ägare ;)
Så vi gick på stan en sväng och P & jag hittade byxor på Lindex. P hittade jätte fina svarta jeans typ och jag mörkblå chinos. Så dem köpte vi :D Köpte även ett par "nörd" glasögon ;)
Pallar inte skriva mer så ni får bild på sakerna.
Haha mkt man ser ;)
Skulle haft håret utsläppt
Asså dem är snyggare irl, för om jag ska ta bild så måste jag trycka på en knapp på datorn. Det är irri!!
Ska kanske ha chinosen och sen den där bruna tröjan imorrn. Får se kke blir för varmt? Det är ju inte vinter än ;)
Aja, ska nog duscha nu i think. PusseN !

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, du har ni exat samma shema (stav) som oss :/

2011-08-23 @ 19:44:32
Postat av: Best of music

Tja!

Gillar du att lyssna på musik? Gammalt som nytt? Olika Genres? Ja?

Då tycker jag att du borde kolla in min blogg där jag lägger upp låtar jag gillar och annan allmän info om musik såsom konserter osv. Det skadar inte att kolla in bloggen och kanske ge en liten kommentar(gärna tips på låtar och förbättringar av bloggen)

Ha det bra!

2011-08-23 @ 21:19:53
URL: http://bestofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0