Gääsp, Godmorgon ;)

Tjenare, vaknade typ 10 men sov lite till ^^ Ida ska jag va med Vendela vid typ 4 tror jag, Jag har BodyJam ikväll. Men vill inte gå själv :(( Fast pappa har varit på Ålands båt och kom hem med massa godis så jag känner att jag MÅSTE träna Höhöh ;)
På tisdag (imorrn) så är det Core! Whioo. Roligt. Sen så har Core börjat att gå 2 ggr i veckan. På tisdagar och Torsdagar. Så min syrra bokade in mig på Torsdag så på torsdag så blir det först Core, sen någon timme/halvtimme efter så är det Zumba!
Shiiit jag kommer vara helt slut på torsdag D: Men har inte tränat sen förra torsdagen. BAAD DD:
Men, Ja :D Det va allt jag skulle skriva och nu ska jag tyyp äta frukost. Puss!
Taken by me. Blev lite ofokus men min mobil kamera e grym! 8 MP ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0