Godmorgon

Tja, idag är det skitfult/tråkigt väder så det blir väll bara att vara hemma :( Vet inte vad jag ska göra. Typ inget? Men senare ikväll så ska jag och min syrra på Zumba :) Roligt, fast har världens träningsvärk :( men men...
Har ni något tips om vad man kan göra en dag som denna? Funderar på att se en skräckis. Gillar att se skräckisar på dan ^^ inte på kvällen :0 Läskigt..........
Men iaf, Behöver lite tips! Inte för läskig bara :) Inte the Grudge har redan sett, Fast funderar på att se Insideous eller vad den heter. Min syrra har sett den hon sa att den var bra men den verkade lite konstig?
Annars kanske jag kan se Oprhan eller vad fan den heter ;)) Vilken tycker ni? Kom gärna med egna förslag! :)
Vilken tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0