Grönan igår :D

Igår så var jag med Natta & hennes pappa på Gröna Lund. Det var skiit kul, Vi åkte Twister asså den e helt awesome! Så alla som ska åka t grönan måste åka Twister. Vi åkte den 2 ggr. Det var typ 1 timmes kö på allt...

Sen så när vi skulle åka hem så stannade vi till på BK (burger king) för vi va lite hungriga. Så kändes lite mysko att äta hamburgare o pommes på tåget när alla gick förbi. Hahaha
Sen sov Natta hos mig och nu så har vi vaknat! Idag ska vi eventuellt kolla på Bio. Jag saknar dig, ska vi kolla på. Eller aa, om jag får ;)) och så ska vi ta med några flera dit. Kanske...
Men aa....... skriver mer om SPÖKHUSET senare. Asså omg...
Pusss ;)
Gammal bild men aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0