Hemma från Haninge !

Så, nu är jag hemma. Träffade min moster på tåget så nu e hon hemma hos oss och kl 6 så ska vi på middag hos Mormor & Morfar :D
Alla saker som jag köpte ligger där nere men det jag köpte var iaf: en stor Halsduk ;) ett halsband, ett brottarlinne, och blommiga tights.
Rätt nöjd måste jag erkänna haha.

Imorrn äre Söndag, Så då ska jag va med Vendela! Ruuuligt :D Sen på Måndag skulle jag, vendela o jacob bowla typ men natta p o bella ville oxå följa me så dem ska oxå med :D Åh, kommer bli så kuuuuul !
Längtar,

Men imorrn eller på måndag tror jag ska göra det imorrn, men iaf jag ska göra en liten "förändring" eller vad man ska säga. Avslöjar när jag gjort det ;)

Men imorrn innan ja ska va med Vendela så måste jag göra den där saken och köpa en USB - sladd t min mobil så ja kan ladda ner musik. Fattar inte hur jag ha klarat mig utan musik så länge? :O Haha..

Blev väldigt långt inlägg nu såå, Puss !
Jag, Hilma o min syrra hade lite Foto dag, hilma fotar min syrra ;D
Hade tråk då så fick vara min egna fotograf :D
Hilma idag på tåget påväg Hem !

Kommentarer
Postat av: P

Va, ska vi bowla? O:

2011-08-20 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0