Hemma & sitter o tjockar mig

Tjoo! kom hem från gymmet för nån timme sen. Roligt vare :) Det var typ BodyBalance aktigt och i slutet skulle man ligga ner och andas och då höll jag på att somna ^^ Det som va lite roligt är att min Sy slöjd lärare & min kompis mamma är instruktörer på Bodybalance. Fast Fredde e ju på gotland med sin familj så hennes mamma va ju inte där.
Men sen åkte jag o pappa och handlade Sushi!! Alla hatar det? Asså det är skiiit gott! Iaf, sen så köpte jag Pringles & Fanta. INTE BRA :(( Men det är Pappas födelsedag :)) Shitt vi har inte ätit Tårta! OMG :O Hahah
Men imorrn ska jag typ t Haninge för syrran ska t Tandläkaren. Suck -.- Så får se om jag kliver in i Centrumet ;)
Men iaf Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0