Inte mycket bloggande

och det är för att vi slutar halv 3 varje dag och sen vill man gärna hinna va med kompisar nån timme eller så och sen så tränar jag nästan varje dag vid 5-8 tiden så :// Sen när man kommer hem e man helt slut och har inte ork till att blogga. Men så är det för mig iaf, skulle underlätta om jag kunde blogga från min mobil...
Men iaf :) Hej ! Idag så har jag haft först matte blev tillfrågad 2 ggr. Hatar när vår matte lärare frågar massa saker inför hela klassen som man ska svara på -.-'
Iaf, sen hade jag o P gitarr. Orkar inte sluta än ;) Hahah det gick väll sådär :/ Sen hade vi SPANSKA ! Och nu kanjag räkna till 10 på spanska :D och säga hur mår du? läget? var bor du? jag bor osv.! Super skoj,
Sen nästa vecka har vi Franska tror jag. Eller tyska.... Ajapp. Ska nog hm.. göra något . Puss Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0