Omgash, Världens godaste drink evahh!

Asså shiit, jag känner mig asa FET! Hahah, Men idag var jag på Torö med Familjen och solade och badade. Bella messade mig och det visade sig att hon oxå var på Torö för hennes mamma jobbar där så hon var på parkeringen så jag gick dit och så satt vi och snacka lite innan hon skulle t Göteborg med P.
Sen när jag kom hem så hade mitt Gym kort dumpit (Skriver man sååå???) ner i brevlådan. Så det vart ju bara att gå t Gymmet och testa kortet och köra ett pass. ;) Så sen när jag kom hem så duschade jag och fick ett sms av en kompis som jag har varit lite osams med. Men nu e vi sams!! :DD Så träffade henne och Brate på Stan. SKOOOJ!
Sen när jag gick hem så gjorde jag en asa god drink, sen åt jag tacos och B&J. Så inte undra på att jag känner mig FET! Hahha, men här är bild på drinken ;)
Oj, den blev liten ://
Oj, den blev stor . Hahah.
Men den innehåller: Sprite, Gurksaft, Lime, Flädersaft, Päron mer. Det va allt. Det är bara att mixa ihop ;) Ojuste, krossade is oxå . Kallt och gott.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0