Planer för sista veckan tyyp...

Hej ! Börjar ju skolan på Tisdag så jag har börjat planera liite vad jag ska göra dem sista dagarna !
Torsdag (imorrn eller aa, om nån timme..)  Så ska jag kolla på målar färg till mitt rum för ska måla om det. Får se om jag köper färg och nån tapet (ska ha fondvägg) och sätta upp/måla redan imorrn :D Får se, Ska åka dit typ kl 10 så vet inte riktigt vad jag ska göra sen om jag inte ska måla ://
Fredag - Vet INTE ! kanske va me nån? Kanske ha Ziperall kväll med Natta ;)) Haha får se, Tror inte att jag ska göra något på Fredag :/ Hm...
Lördag - SHOPPA MED HILMA! Feett kul vi ska ha det! Får se vad jag köper ;))
Söndag - Va med Vendela tror jag :)
Måndag - Vet nt kanske Bowla Hahah :D
Tisdag - Skola uuuuuuusch får rysningar......... Men det är vad jag ska göra.
Bästa bilden Ever♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0