Snart är de klara ...

asså guud vilket ointressant inlägg? Här sitter jag o skriver om att vara kakor snart e klara? Roooligt... Men vet inte annars vad jag ska skriva om :/
Hm.. snart5 börjar ju skolan (förlåt om jag påminner er...) Men vad ska ni göra sista veckan? Det känns som om det är höst nu så kommer nog inte bada något tror jag...
Men kanske ska vara med Hilma imorrn och så ska jag fråga pappa om vi kan åka och kolla på målar färg på fredag eller Lördag, För på Söndag ska jag o Vendela vara :D Och på måndag så ville jacob bowla med oss? Hahah :PP
Får see, men hilma kanske ska sova hos mig på Måndag oxå så går vi tsm t Skolan eftersom att vi börjar samtidigt. :D
Aja, det kommer bli en lung vecka i skolan för vi kommer ju ha Smart Start ofc :D
Men puss ! Ni får en bild på mig o Hilma ;)

Kommentarer
Postat av: ....

hahahahahaahha, driiiiiiiiiv bild !

2011-08-18 @ 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0