Snart drar ja och P t Svanins ;)

Japp, Vi ska t Skolan men INTE för att gå i skolan utan vi ska träffa Jacob, Natta, Bella där, Vendela kunde inte vara vid 12 men hon e me och Bowlar sen vid 5 tror jag :)
Imorrn är det Skola igen. Suck! Fast det här året blir nog OK för vi är äldst på våran skola nu men sen börjar vi på Gröndal & får en ny klass . Så desvärre inte lika kul :((
Men som sagt så köpte ju jag en hemlig sak på Kicks och tror nog att alla har listat ut vad det var. Jag har nämligen Tonat mitt hår igen. Och det här gången blev det myyyyyycket bättre än vad jag trodde faktiskt! Andvände mig av: Loreal, 530 Toning Alltså denna.
Men ni e väll nyfikna på hur det ser ut? Right? Facelook & Outfit:
Dagens Facelook, Ser lite trött ut eftersom att P ringde och väkte mig vid typ 8 på morgonen -.-
Blommiga tights som inte syns typ, Sorry för värsta dåliga bilden men sen en blå baströja från Bik Bok, Det regnar typ lite ute och det duggar och är mulet så får se om jag tar med nån halsduk. Vilken ska jag ha isf? Mörk/grå lila eller vit?
Sen ville P såklart va med oxå ;)
Ajapp, Byee ! Btw, Ställ frågor på Frågestunden längre ner !

Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg, allt bra`? :)

2011-08-22 @ 11:05:08
URL: http://idapermaangs.blogg.se/
Postat av: oliwia

sv: tack så jätte mycket! kram

2011-08-22 @ 19:29:09
URL: http://omerilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0