Spökhuset på Grönan..

Hej ! Tänkte berätta liite om hur det var på Spökhuset på Grönan. Hahah , först så gick det typ några tjejer framför oss som inte ville  gå in i spökhuset så då gjorde jag det, men när vi kom in en bit så ville  jag inte fortsätta att gå längst fram så då fick dem gå längst fram så ställde jag mig där bak med Natta och hennes pappa

Sen när vi hade gått ner för  någon trappa så var det något som smällde  till och så kom  det ut ett spöke ur väggen typ. Han satt i ett mörkt hål i väggen. Så tjejerna framför oss hade redan gått förbi men jag och Natta blev skit rädda för han kom efter oss så vi började springa o natta smällde in mig i väggen -.-' suck så jag kollade bak och såg honom där men vi sprang ut ur spökhuset HAHA. 
Sen så kom det några andra som oxå skulle gå in eftersom att vi stod utanför spökhuset dårå. Så dem frågade om vi inte hade gått in vi bah: jo.... sen kom Nattas pappa ut o bah: vart tog ni vägen? så vi gick in igen. 
Sen när vi hade gått en  bit så kom vi ut på någon stor balkong. Och det stod ett spöke för dörren där vi skulle gå in så ja bah: Kan vi få gå in? snälla? Så han pekade på dörren och så gick vi in fast han följde efter oss en bit det var asa scarry..
Sen fortsatte vi gå en till bit och jag såg att det satt två spöken i en mörk trappa så jag började små springa o trampade typ på en lite pojke. Men vem tar med små barn t spökhuset? iaf, så stannade jag och kollade efter Natta och då stod ett av spökena precis bredvid mig usch...
Och nui kommer jag inte ihåg så mycket mer. Men kul var det :D Lite bilder fårn grönan igår:
Det va något spöke? som klättrade upp på taket :D
På båten som vi åkte t Grönan med :D
Natta :D
Stockholm :D
Det va typ alla bilder. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0