Torö idag ;) + Core

Guuud, vad mycket vi är på Torö?! Varje rubrik: Torö imorrn då!, Yeyy, Torö idag osv osv!
Hahah, Men idag var vi på Torö ! Solade som fan och smörjde in mig med Hawaiin Tropic DARK. Fast det funkar typ inte. Har inte fått nån färg ALLS!
Men jag stod på pappas axlar :) Asså, det var lite svårt att hålla balansen när man stod upp på fötterna men det gick bra :) När jag kan stå på händer vill jag stå på händer på hans axlar. Undrar hur det kommer gå?
Skulle ju lära mig det av Fredde men vi blev utlåsta istället :P

Idag på kvällen var jag oxå på Core med P, Bella, mamma o min syrra. Det va ruuuligt. Men lite jobbigt ;) Fast det var bara i en Halvtimme :0 ?
Så känner att jag kommer på tränings värk. När skolan börjar kommer jag träna 4 eller 3 gånger i veckan. Bror på om jag slutar på tennis? Får se ;)

Imorrn kanske vi ska åka t Nåttarö med båten. Det är typ som en ö där man solar och badar. Och i sanden i vattnet så finns det grå lera så man kan göra figurer ställa dem på stenarna och låta dem torka. Feeett kul. Fast det va skit länge sen jag va där :S 
Fast vet inte om vi ska dit. För mamma sa att man måste förbereda matsäck osv osv. Hahah. Jobbigt :/
Nej, men men...
(Ny tagna bilder)
Inte så jätte pigg ^^ ´
Nu fick ja reda på att vi inte ska åka t Nåttarö. Vi ska åka t nått som heter Gålö? Tror jag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0