Hemma från Skansen !

Det var superkul och har tagit några bilder som jag tänkte lägga upp. Det var mycket "gammel" dags feeling. Det kändes som att vi hade spolat tillbaks tiden. Har iaf lite bilder från Skansen som jag tog.
Jag tog fler bilder men alla kommer inte upp
När vi hade gått en bit gick vi upp och kollade på något som heter Rose Garden. Det var inte så där "jätte" speciellt.
Det var fin utsikt över Stockholm.
Så såg utsikten ut.
Vi såg en Påfågel som gick lös. Den var huuur tam som helst!
När vi gick hem hade dem tänt lampor i träden. Så var ju tvungen att ta bild.
Sådär såg det ut.
Träääääd.
Yaaay !
Det var min dag. Det var jätte mysigt och vill gärna åka dit nästa år.
Puss ! Får se om jag bloggar ngt mer. Måndag imorrn :(

Kommentarer
Postat av: carro

fina bilder :D

2011-12-05 @ 10:52:44
URL: http://carlineett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0