Hemma, men ska snart tbx

Tja tja! Vi hade as kul igår. Men är ialla fall hemma nu, men Bella och jag ska ta Bussen hem till P och så ska vi sova en natt till ! Fett  kuul. önska jag kunde ta med datorn men har inge trådlöst internet eller vad det heter. 
Jag har packat ner lite filmer. Bland annat Sex and the City 2 och Mamma mia. Yaaay. Älskar filmerna. 
Både Bella och jag ska till Stockholm imorrn så vi kan inte vara uppe så sent som vi var igår (kl 2-halv 3) haha men jag ska åka t Stockholm vid 10 och Bella ska åka efter lunch, men vi tar ändå samma buss hem. 
Jag har ju världens snyggaste låne tröja på mig! Jag och bella fick låna dem här tröjorna av P's mamma. Vi kommer också få sånna någon gång i livet. Dagens outfit! asså det är typ storm ute. ville bara säga det. Puss
Gymon.se Där dansar jag Zumba osv :D
Byyyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0