Julaftons Outfit !

Jag var ju i Skansen för några veckor sen om jag minns rätt. Sen när vi skulle åka hem gick vi in på H&M och jag  hittade en jätte fin klänning! Den är svart. Så det kanske blir lite tråkigt att ha den på Julafton men tänkte liva upp den. Tänkte ha ett Rött skärp i midjan. Tycker ni att jag ska ha Guldiga eller Silvriga accesoarer? Jag tar nog guld tror jag. Har ju ett så fint halsband
Klänningen är svart, Har en dragkjedja i ryggen. Det ser ungefär ut som en topp och en kjol som sitter ihop. Kan ta bild efter middag. Hur ska ni se ut på Julafton?
Nej men kolla! Hittade en bild på Google.
Den ser grå ut på bilden men det är svart i verkligheten.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0