Känns som om jag är sjuk :/

Var hos P idag, och började känna små ont i halsen. Och vill absolut inte bli sjuk tills Julafton så även om jag inte har dösont så ska jag nog ta några halstabletter. Btw, skrev jag att jag klarade 200 situps + 10 armhävningar? Gymmet ger färdighet. Gjorde detta ikv eftersom att det var typ 3 veckor sen jag tränade. 
Måste börja igen. Kommer ihåg att jag kände mig piggare. Somnade enklare på kvällen. Och mådde mycket mycket bättre. Träning är liksom Awesome ! Vi alla behöver träna. Det är bra för hälsan. Men träna inte för mycket. Kommer ihåg när jag var tränings freak och tränade 6-7 ggr i veckan! Sickt eller vaaaad?! Och det är inte bra, så drog ner det till 4-5 ggr. Men ska börja smått under  Jullovet *host*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0