Nu har jag pluggat ihjäl mig så vi får hoppas på det bästa!

Fick göra No läxan i sista minuten för att jag tappade bort den. Men det gick bra. Fett jobbigt läxa. Asså inte svår eller så, men man var tvungen att ta fram så mycket saker xd
Sen har jag pluggat till Spanskan inte så mycket idag, men annars har jag jobbat på bra! Känner att jag kan det mesta förutom några svar, och jag kanske får några stavfel. Men men..
Så därför har jag inte hunnit blogga. Men i helgen blir nog bloggen som vanligt igen ;]
Hade Utvecklings samtal idag. Och vi kommer ju få A, B, C, D, E, F som betyg istället för MVG, VG och G. Och min lärare har förklarat förut för våran klass att B är som MVG. Och att A är som typ MVG+ . Okej det sa hon inte, men typ. Och om hon skulle ha satt betyg på mig skulle jag fått B :D Alltså typ ett MVG.. Åh, jag vill ha betyg nu bara för de ;O

Fast ja... På Fredag (imorrn) ska jag t Stan med min syrra och köpa Julklapp till mamma & Pappa osv! Sen så får vi se om jag sover med P och Bella. För jag tror jag skulle åka in till Stockholm på Lördag, så kan inte sova då. Men vi får se. Det här inlägget blev väldigt långt, så vi livar upp det med några bilder vettja :)
Jag vill ha Julafton och Snö NU !


Taken by Me


Får en mystisk känsla av den här bilden, Tagen av MIG :D


Bokeh


Ja...

Jaop


New taken


Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0