Ny klippt !

Först blev jag sådär  nöjd, tyckte det blev kort Heheh men nu älskar jag det! Det blev väldigt fint med lite kortare hår ! Mitt åhr var innan långt, tovigt, trassligt och tuuuunt! Men nu är det mycket bättre.
Efteråt stannade jag och mamma på Coop. Vi köpte glass för jag har fått ont i halsen. Alla i min familj har haft det, så det är väll inte så konstigt att jag också får det. Men jag brukar alltid vara först med att få de?
Nu kollar jag på tv i mitt rum, och ska snart plugga. Matte prov imorrn, men får se om jag går. Det känns som om jag kommer ha mycket ondare imorrn. Jag vet, alla kommer bah: "Du skolka för att du inte ville göra provet" osv osv. Aja.. 

Före:
Efter:
Lite skillnad iaf ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Adela

Fin header =)

2011-12-15 @ 00:20:26
URL: http://lifeinamsterdam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0