Nyår imorrn då!

2011 har gått upp och ner för mig kan man säga. Sommaren var den jobbigaste perioden. Jag avstår från att skriva det i min allmänna blogg. Men annars har väll 2011 vart hyfsat bra. Det kunde iof vart bättre.
Saknar sommaren när P var på semester, så jag och Bella brukade alltid träffas vi fontänen i centrum. Gå upp till  Konsum och köpa cider. Sitta pch flumma där till 10-11 på kvällen, (Och sen när man kom hem Skypeade vi till typ 4. Vårt rekord på skype samtal blev 4 timmar långt) Skrika på en kille i vår klass som precis bor utanför fontänen. Kommer ihåg att han typ aldrig var hemma när vi var där haha.. Alla tider vi var i hamnen och åt glass. HAHAH, och när P ramlade i hamnen. Asså ner i vattnet med kläderna och allt på. Omg .. dog typ av garv. Minnen asså. Jag är jävligt glad för att ha många i mitt liv. Kärlek till alla er. Skulle inte orka en ända dag utan er. "That's what friends are for.. in bad times, in good times" Har ni hört den låten förrut? Aja,
Läste i mitt Horoskop att 2012 skulle bli mitt bästa år, så man får väll hoppas!
Nej, nu jävlar kör vi. 2012 HERE I COMEEEE !
Kul att börja 2012 med NO prov i skolan (y)

Kommentarer
Postat av: Carro

hej!

Vad fick du i julklapp? :)

Kraam

2011-12-31 @ 00:47:54
URL: http://carlineett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0