Nytt smink

Tja tja. Kom precis hem från stan. P var också med. Iaf jag köpte en Foundation och en foundation borste. Foundationen var riktigt bra. Den täckte bra ^^ Mamma tyckte jag såg blek ut ! Det fanns en som var ljusast, sen en mer mörk, sen en mörkare, och ännu mörkare och 4:an tog jag. Så.. jag e väll inte så blek trotsallt
Köpte 24 H från Maybelline New york. Den håller säkert inte i 24 timmar, men Bella har den och jag tycker att den täckte så bra på henne. Så jag köpte den också !

Jag har nummer 020 Cameo. Jag köpte en vanlig borste från Lindex.


Har även en Dream matte mousse från samma märke. Men jag tycker huden ser så torr ut, så rekomenderas inte...


Har den fast större !

(bilder från Google..)

Mamma ska göra Ceasar sallad till middag. FETT gott. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0