Snabbt inlägg om det jag fick !

Har sprungit till datorn nu ihopp om att jag hinner göra ett kort inlägg. Här är lite saker som jag fått:
Parfym + body lotion
body spray
roll lip balm
2000 kr
Urbanears hörlurar
påslakan
örhängen
presentkort kicks
fotokub
fotoram
skydd till datorn
Elsas mode, & elsas värld
och någon lila glasflaska .
asså dekoration t rummet
Tror de va allt....?

Min syrra fick en våg tång som jag får låna. Och det blev jätte fina vågor! Nu är det bara att vänta till NYÅR !
Såhär blev resultatet:
Bäst cam !
Hihi.
Nu ska jag springa ner och äta gröt (tradition) hoppas jag får mandeln! Ska även kolla på Karl Bertil Jonsson (oxå tradition)
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0