Statistiken går låååååångsamt upp !

Tja tja ! Har märkt att min statistik går jätte långsamt upp. Men den går upp iaf ! 
Nu är det så att vi har matteprov på Torsdag, och jag har slarvat bort min läxa! I läxan har vi ett tjockt matte häfte som vi kan öva på, och så har vi oregelbundna verb på Engelska. Det har vi på Fredag. Och jag fattar nada av det, så Time to start training eller vad säger ni?
Idag hade vi också Lucia tåg ! Först när vi uppträdde i Gympasalen, för alla klasser & föräldrar så gick det inte så bra, men sen gick vi upp till ett  Sjukhus och uppträdde för invandrare. Då när Jag, Fredde, Bella, P och Natta sjöng Hallelujah såg jag två stycken i publiken som började gråta ! Aww ^^
Så, så duktiga är vi då.. Höhö. Nej, men serii. Nu ska jag... inte göra ngt. Usch, vi har matte imorrn :( Jag vill INTE ! Aja. Jullov SNAAAART !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0