Test !

Snodde ett test från Julias blogg ! Hoppas de va okej (:
Namn? – Clara

När fyller du år? – 3:e Februari

Några piercingar? – Öronen

Vad har du på dig just nu? – Tights, linne, kofta

Vilka/vilken årstider är bäst? – Sommar & Vinter

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  Vaknar tidigt och e pigg äter god frukost och sen åka t stockholm och shoppa ! :D

Vad tycker du mest om hos dig själv? – mina Läppar :D och mkt mer (:

Vad är du bra på? – Hm.. ja du jag är bra på gitarr, skriva osv (:

Vem älskar du mest på denna jorden - Mina familj + kompisar !

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Tillsammans med ngn, fast det bror på hur stor sänger är. Gillar att ha mycket plats !

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? – Inget vet ju liksom precis allt

Vem är den roligaste av dina vänner? – Alla på sitt sätt !

Vem är snyggast av dina vänner? – ALLA  ofc !!

Vem är den du helst har filmkväll med? – Alla ?

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? – alla såklart

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Haha jaa?

Vem är farligast i din familj?- Min syrra o:

Vem ser roligast ut i din familj? – Hm.. bra fråga..

Vem är coolast? – Jaaag ?

Har ni något husdjur? – Fiskar, vi har haft 2 marsvin..

Vem har du mest gemensamt med? – Min syrra tror ja (;

Vem står för underhållningen? – Alla typ !

Vem sover du oftast med? - Mig själv.  haha

 

 

10 frågor om idag

Vad har du gjort idag? – Hittills har jag inte gjort så mycket

Har du varit glad idag? – Nja, rätt så (:

Har du varit ledsen idag? – Ja! För att Julafton är över !

Har du gjort något bra idag? – Ja, tagit upp alla julklappar till mitt rum..

Vad ska du göra nu? – Vänta tills kl blir 14:58

Har du gjort något dåligt idag? – Ne tror inte de

Vad har du ätit idag? – en macka + lite pucko

Har du duschat idag? – Nee

Är du trött nu? – Nej

Vad händer imorn? – Vet inte, ska iaf till expert/phonehouse

Går du i skolan? – Nepp, Jullov !

Har du varit i skolan idag? – NEJ?

- ANNAT

Hur mår du just nu? – Helt okey

Har du piercat dig? – I öronen

Är du hungrig nu? – Nej..

Vad är klockan nu just nu? – 14:21

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? – Min syrra

Vem ringde du senast? – Min syrra

Vem sms:a till dig senast? – Bella

Vem sms:a du till senast? – Bella

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? Någon timme sen ?

Hur länge sen var det du träffa din farsa? – 15 min sen ?

- ÖVRIGT

Gillar du punk? – NEJ ..

Har du sminkat dig idag? - Jaa

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? – Nej, men ska efter jag gjort det häääär

Vilket är ditt favoritband? – Hm, det finns för många..

Vad gillar du för musik? – Pop/rap/hip hop/ asså det mesta

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? – HAHAH Jaaa

Har du fler än 3 jeans? – Neej, jag andvänder typ aldrig jeans !

Har du fler än 5 tröjor? – JAAA

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? – Ja, varje dag

Använder du wax? – Nee

Använder du ögonskugga? – Nej, ibland om jag ska på fest så kanske

Använder du brunkräm? – Hm.. nja, för det mesta puder

Plattar/lockar du håret varje dag? – Nej, har redan platt och vem orkar locka varje dag?

Duschar du varje dag? – Nej, varannan typ

De va de, puss

Kommentarer
Postat av: Julia :D

jag snodde det från din gamla blogg! haha :D

2011-12-25 @ 18:57:23
URL: http://juliazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0