Tips & Råd - Hår

Tänkte ge er lite tips. På bra saker som jag andvänder/tycker e bra. Och om det inte är försent kan man ju alltid köpa det i Julklapp eller så.
Okey, då kör vi!!
Nummer 1. Hårspray
Big Size, Den har jag ! Fick den av Bella<3 i Julklapp. Sen så har man ju olika hårtyper. Så för vissa kanske inte det här hårsprayetfunkar alls Medans vi ändå håller på om Hårspray så vill jag bara tipsa om ett till Hårspray som jag har.
Tror de tär det här. Det gör så håret blir glansigare. För mig, eler för min "hårtyp" så funkar det inte så jätte bra, men det funkar bra på min syrras hår! Filmen "Hairspray" är också ett hett tips!
Tips ! När du har duschat, håll i hande som en "hästsvans" och gnid in med balsam i självaste svansen. Sen när det torkat borstar du det noga och sätter upp det i en toffs. Så på morgonen behöver du nästan inte ens borsta håret igen!
Tvätta helst håret med kallt vatten. Meeeen, jag är kall blodig, så måste ha varm vatten, annars fryser jag ^^.
Det var lite tips från mig. OCH Elvital Schampoot funkar jätte bra för min hår typ så det är ett tips!
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0