Tja tja. Haninge - Hemma. Nästa - Hem t P

Tjenare alla människor ! Läxförhöret på Europa gick as bra. Kunde allt förutom Huvudstäderna man inte behövde kunna ^^
Har vart i Haninge. Kom hem nyss. Köpte Julklappar t Bella & P. Ingen orkade vänta tills Julafton så vi ska sova hos P (IGEN) och kolla på Grinchen - Förstör julen medans vi öppnar paketen ^^
Imorrn ska jag och min syrra gå på stan. Då ska vi handla Julklappar till mamma och pappa. Meeeeeen, har inga pengar :/ Har 30 kr..... 
Ajapp, får se vad som händer. Mamma är i Stockholm och är ute på middag med några kompisar, sen ska hon sova över hos min moster, så min mamma och Farmor kommer ner imorrn. Ska bli kul att träffa Farmor igen :DDD
<3
Har inte så mycket mer att skriva men har fixat fram världens tråkigaste Ängel - klädsel. Det består av: Vita knästrumpor, ljus grå tights, en vit bas tröja, och vingar och lockigt hår ! Inte så kuliga kläder men bättre än ingenting.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0