Två dagar kvaaaar !

Sen är det Jullov ! Imorrn är det en vanlig dag. Men vi får ta med Godis + chips + läsk till Spanskan så det stoppas ner i väskan. Sen halv 8 på kvällen så ska min klass ha filmkväll. Så då blir det ju godis där också ;)
Sen på onsdag så börjar vi halv 9 . TROR jag. Är inte helt hundra. Sen så slutar vi tolv. Sen på Torsdagen ska vi köpa JUUUUUUULGRAN ! Åhhhhhh, nu får jag verkligen Julkänslan!! Och på Fredag kväll (uppersittarkvällen) så ska vi klä den.
Jag längtar verkligen. Hahah, är nog inte den ända? Och imorse när jag vakna såg jag att gatorna var vita. Så kollade noga och japp. Där låg det snö! Så det har säkert snöat under natten.
Ruligt att det blev lite snö kvar idag. Hoppas det snöar mer under denna natt !
Frost/Snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0