Vad jag fick av P & Bella

som sagt så orkade inte vi vänta tills Julafton så vi öppnade alla paket igår. Jag fick:
*Hårspray , behöver verkligen det.
*Body Splash.

Det fick jag av bella.
*Hawaiin Tropic läppglans. Luktar as gott!
* Foot Scrub med melon doft.

Det fick jag av P. Tack älsklingar !<3
har provat mina kläder som jag ska ha på Måndag, vi ska köra igenom allt på Måndag, sen ska vi uppträda på Tisdag.. För er som missat så pratar jag om Lucia tåg...
Här är sakerna jag fick!
Haha, my lips look strange..
Yeah
Hairspray in my <3
Body splash !
Och 2 bilder på lilla jag !
Jag tycker jag har fått tunt men långt hår :/ Långt är bra, men tunt....
Det örhänget jag har på bilden är mit favorit örhänge! Men har tappat bort det ena :/ Är fortfarande sur trots att det hände förra året.......
Ajapp. Pussssssss nu ska jag äta goood mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0