Världens konstigaste dröm... men ändå bra

Haha, inatt så drömde jag att jag hade brutit båda benen? Men jag hade två metall saker på benen som stödde (stavas?) benen så jag kunde gå? Haha, sen drömde jag att jag träffade en kompis (som jag intee har vart med på länge..) och hennes syrra. Då lekte vi med deras bror. Och vi stängde honom ute? Men sen öppnade vi dörren och han fick komma in..
Sen drömde jag att min familj skulle åka till Thailand och jag fick panik, för jag kände att jag hade ont i halsen osv. så då ville jag inte bli mer sjuk/smittad i Thailand. Hahaah.. Rolig men konstig dröm asså..
(Sökte på Dröm på google, då såg jag att de stod på Wikipedia: Dröm är en psysisk upplevelse haha.. bara jag som tyckte de lät roligt?..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0