Alla hjärtans dag + Klagomål ?

Hej.
Guuuuuud vill inte gå till skolan imorrn! För då har vi NO, Då kmr vi säkert få reda på våra NO prov. Usch, Kändes som om provet gick piss dåligt :( Jag vill bli stor. Börja på gymnasiet elr redan tagit studenten! Pallar inte 4 år kvar i grunskolan, sen 3 år på gymnasium. Alltså 7 år kvar att lära. F*ck of heller. Åhh E bara så trött på skolan redan nu?

Aja.. Inget förändras även om jag skriver det här.

Alla Hjärtans dag :
Hej, Imorrgon är det Alla hjärtans dag. Kuul. Ska va med min kompis imorrn. Hon kmr väl bara messa med sin kille. (Tråk för mig?!)  Aja.. Skulle det inte vara kul om killen man gillar frågar chans på alla hjärtans dag ? Trååk att va (
singel?) På alla hjärtans Dag. Vill att nått "Speciellt" Ska hända i´morrn. Men vad? Eller, exakt "vad" Vet jag ju. Men de e lite personligt att skriva i bloggen. Känns som att Alla Hjärtans Dag kmr bli lite tråkig I år.   Så Puss så länge. 

 

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0