Outfit bild

Hej! Idag hade vi NO prov. Gick piss dåligt. Eller ganska iaf. Hoppas jag blir Godkänd!! Kke skrev lite osammanfattade grejor i slutet .. Det ända som e roligt med NO e typ att göra Expriment ..? Aja..

Min syrra ska ha fest hemma hos oss. (IGEN?!) Så vi ska till Mormor & Morfar. Fast dom e inte hemma så vi får göra egen mat där. Hehe.. Men iaf, Här kommer Outfit bild. (Hade mjukisar + randig tröja i skolan) Bytte när jag kom hem ;)


Grön kofta ~ Gina Tricot  (Köpte den förra söndagen i haninge me Fredde) Glömde säga det..
Svart baslinne ~ BikBok
Tights ~ ..?


Peace! ;)


Ring ~ Lindex (?) Lånade syrrans
Örhängen ~ Lånade från mamma. (Old earings.) ;)
 

Jupp .. xD


Måste tyyp dra nu! KKe bloggar pyttelite dära. Genom min iPod. Tror knappast att jag får röra Morfars dator ^^ <3

Puss! /C (PEACE!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0