Övernattning + Shopping

Hejsan! Idag är det söndag men tänkte skriva lite om helgen.

Fredag:
P (Vanessa) och jag ville åka till haninge o shoppa på Lördag. Vi sovde hos mig. Iaf, På Fredagen gick vi på Bio. "Gullivers Resor" I 3D Den var bra men inte så jätte rolig 3D. Var bara "bättre" Kvalité på filmen. Sen gick vi hem kolla på Tv gjorde ansiktsmasker osv. Sen kollade vi på Parlamentet. Då Somnade P så jag kollade lite till sen somnade jag.

Lördag: 
På Lördagen så vaknade vi 7:40 Sen somnade vi om till typ 10. Så gick vi upp åt frukost Spelade gitarr (??) Men allvarligt .. Vi gjorde det ..... Sen tog vi 5 över 12 tåget i till Haninge. Köpte en tröja + Mjukisar.


Vita mjukisar Hm.. Skulle köpt Mörkblå men fans inte i XS :(


Tröjan är Mörkgrå hasr två knappar på båda axlarna. Sen en ficka med två knappar fast man ser inte den på bilden men men ..

När Fredde (Fredrika) o ja var i Haninge  har ja för mig att hon köpte en vit. Men vet inte riktigt om det var en likadan så jag köpte den. Var lite osäker först men ja..

De var allt jag köpte. Idag har jag och P jagat runt efter Raggsockor som galningar i Nynäs. Hittade på Priskrossaren förrut men fanns inte i min storlek så skulle kolla om dom hade fått in i min storlek. Men de va inte öppet. Såg förrut också på Intersport men dom hade inte heller i min storlek. 

Om ni vet nått ställe i nynäs där det finns så berätta!!

Puss! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0