Plugga plugga plugga -.-

Hej, Sitter och pluggar till No prov på Fredag. Nu tycker jag att det räcker med prov! Vi hade Matte Prov förra Fredagen. Aja..

Provet handlar om "Elektricitet" Konstigt, Fattar Nada? Osv. Vi fick hem ett häfte som vi ska läsa igenom tusen gånger tills vi kan det "Bra" Prov är viktiga.

För mig, när jag får reda på ett prov pluggar jag som Fan! För jag vet hur besviken jag blir när jag får dåligt resultat. Blir arg på mig själv.. Så jag ser till att plugga mycket och bra!
"Övning ger Färdighet"


Usch,  Hata PROV!


Hm..

Puss så länge! /C

Kommentarer
Postat av: H

håller ni på med nationella eller? puss!

2011-02-09 @ 20:46:49
URL: http://juliahilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0