10 saker ni kanske inte visste om mig?

* Jag kan bada huuuur länge som helst om det är varmt i vattnet

* Jag brukar antingen få ont i huvudet elr fötterna när ja shoppar
* Jag ska flytta t Stockholm när ja blir äldre (?) om ja har råd ;)
* Jag är rädd för ambulansbilar :(
* Jag är beroende av Vitamin Water
* Jag vill måla om mitt rum
* Jag går på tennis & Gitarr men vill börja på nån lagsport
*Jag tycker Scott i filmen "dem förbjudna stegen" är såååååååå snygg!
*Jag Älskar mina vänner! (det kke ni redan visste ;) ? )
*Jag kollade på Sagan om Ringen när ja va 4-6 år (kke inte så bra film för en 4-6 åringa att se ;) ?)
Har trååk så skrev bara det. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0