Avslutar Frågestunden NU

Så, nu tänkte jag ta mig tid och svara på Frågorna jag fått ! Men vill du oxå ställa någon fråga fast du inte har hunnit göra det eller sett att jag haft frågestund så kan du ställa en fråga eller 2 i detta inlägg :)
Postat av: Anonym
Vilka är dina bästa vänner? - Ehm, har många bästa vänner men dem som jag brukar va mest me e väll: Hilma<3, Fredde<3, P<3, Natta<3, & Bella<3 :)

Vem av dem kan du berätta allt för? - Jag kan väll iof berätta allt för alla men kan nog berätta det mesta för Hilma. Vi har kännt varandra sen vi var 1-2 år

Har du någon speciell bästa vän som är något annat för dig också? - Vad menar du? xD

Gillar du din nya header? - Japp ! Fast jag gillar typ Alla mina Headers :)

Skulle du vilja byta eller ändra något på den? - Nej, absolut inte!

Är du glad? - Nja, inte så jätte just nu..

Vilken sida rekomenderar du blogg/MSR osv? - Ehm, har ingen aning sry !

Ziperall onepiece eller jump in? - Det får du veta när min Ziperall kommer ;) Men svårt att säga när man inte har nått av dem ÄN.

Din bästa film? - Dem förbjudna stegen, Stardust, osv! Äääälskar Scott i filmen: Dem förbjudna stegen xD

Dina bästa låtar? Herregud, Asså när det kommer till sånt här så står mitt huvud still. När det gäller att tänka på låtar står det still.

Haha nu orkar jag inte fråga mer!! :D - Okej anonyma Person ;)

Postat av: Anonym
Vad har du för klädstil? - Vet inte? Normal xD

tycker du det är kul om en kompis har ''råkat'' köpt en likadan tröja som dig eller om hon fick den frän sin mamma tycker du det är OK? - "Råkat" köpa likadan tröja gör man väll inte? Om kompisen vet att man har en sån tröja och sen "råkar" köpa en likadan så tror jag att man har köpt en för att man tyckte den var snygg. Om man fick den av sin mamma är det väll OK. Men vet inte om ja skulle tro på det.

Dina bästa sminktips? - Ehm, har gjort en Smink video. Varsegod:


vad gillar du mest att vara brunett eller blondin? - BRUNETT !

kommer du förbli brunett nu och tona hela tiden eller ta tillbaka ditt blonda fina hår och förbli naturlig? - Asså, vill tona och va brunett men det sliter på håret att tona hela tiden och skulle nog inte våga färga det ^^

är du kär just nu? Nej 

vilken bokstav börjar killen på om du tycker någon är söt eller gillar någon? Vill inte svara på det ^^ 

vad ska en perfekt kompis ha? - Finns så mycket en perfekt kompis ska ha men mest Tillit. Ärlighet. En sån som inte skvallrar är snäll o så. Det finns så mycket.

gillar du någon lite extra? - Hm, Kompisar Ja. Nån kille: Nja, en person liite kke?

isåfall vem? Haha, Privat. - Tyvärr!!

sommar eller vinter? - Sommar! Fast jag fyller år på Vintern :/

Kjol eller shorts? - Shorts! 

linne eller tubtopp? Det veror på, En tubtopp kan lätt åka av. Fast det är snyggt ! men tar nog ett linne. Om det är snyggt ;)

bikini eller baddräkt? - Bikini såklart?

fläta i luggen eller en slarvig toffs? - Slarvig toffs ;)

vilken är din favorit blogg? - Min såklart!

varför bloggar du inte längre på fashionbytwins? :(((( - Har inte haft tid och inte kommit på så mycket att skriva om :( Sry 

Det var ''några'' frågor! Puss - Puss ! ^^

Postat av: Anonym
Vilken är din bästa header genom tiderna (tycker du)? - Oj, har haft sååååå många headers. Men kanske mina två senaste?

Postat av: Din sötaste nattah<3
Kan du o jag åka o shoppa nån gång kke?;)<3 - Ja självklart gumman ! Bara att fråga! 
Kmr vi alltid vara vänner tror du?<3 - Japp! 
VI ska flytta ihop!:)<3 - Vad ska man svara på det? xD
Vill du gifta dej me mej på fb?<3 - Kan inte :/ Då blir du otrogen :( 

Gash, det var alla Frågor!!! Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0