Cp blogg -.- + Hemma i Nynäs!

Tjoo! Har provat att lägga in en Header som Thea<3 Har gjort t mig :D Tack för den ;) Men den kommer inte upp när jag lägger upp den sen så tar det hundra år innan inläggen kommer upp på bloggen -.- Men vi släpper det just nu ;)
Jag åkte in t Stockholm med  Mamma i Torsdags. Vi shoppade lite sen mötte vi min moster (mammas syster) på stan så gick vi o handlade mat sen när vi kom hem åt vi middag och kolla på Film :) Myys ! Sen nästa dag (idag) så har jag o mamma shopapt för min moster jobbar ;) Fick hem lite saker som jag visar i ett annat inlägg.
Jaa, Imorrn fyller Universums bästa Mamma♥ år! Grattis i Förskott!
Så då kommer vi äta middag o så, så vet inte om jag kommer blogga nåogt. Får se ;)
Puss ! /CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0