Efterlyser !

Asså idag var jag ju med Fredde och innan vi låste oss ute så kollade vi runt på mobiler. För jag har ju värsta gammla cp mobilen så vill liksom ha en ny.
Och då så vill jag ha en med Tangentbord. Kanske en Xperia x10 mini pro. Men fredde sa att det fanns en som hette Xperia x1 alltså typ som x10 mini pro fast större.
Så jag letade runt efter den på elgiganet, phonehouse, expert, media markt och siba. Men hittade den ingenstans ! Så asså är den Gammal eller så ny att den inte kommit i affärerna ännu?
Plz behöver lite hjälp hära !! Den ser iaf ut såhär:
Puss !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den e fett gammal, typ tre år tror jag?

2011-07-26 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0