...?

Hej hej ! Idag har jag vart med Natta och vi satt vid datorn o så, sen så frågade vi Bella om hon ville följa med t Svandamms pizzerian. Men vi hade bara 40 kr så vi köpte en Pommes tallrik och en liten burk läsk.
Sen gick vi till Stan o satte oss vid fontänen. Sen så såg vi Wille han hade typ vart på nån AIK Match. Aik vann ofc ;D
Sen kom Natta på att hon hade glömt sin Cykel vid pizzerian så vi gick dit och hämtade den sen gick vi till hamnen och bella köpte glass.
Frågade min pappa om han kunde komma t Hamnen med pengar men nej det kunde han ju självklart inte. Så sa han att jag skulle komma hem o så, sen så ringde han o då skulle jag precis svara men min mobil dog.
Jävligt kul att ha världens äldsta mobil när mamma pappa o min syrra går runt med iPhone 4 -.-' jävligt kul för mej ..
japp vet nt vad ja ska skriva. Är hemma nu iaf.
Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0