Nu e ja Lycklig :D

Hahah, jag var och hämtade min Farmors mobil hos min farbror. För min farbror hade den hemma hos sig. Men åhh! Den är så bra, och den har TVÅ kameror precis som iPhone 4 !
Så jag kommer nog andvända den här ett tag tills jag får en egen ;)
Men eftersom att jag har börjat på Zumba så ska jag försöka att inte äta så mycket godis, men nu sitter pappa o tjatar om att jag ska gå t Konsum o köpa Godis! :D Hahah,
Vet inte om jag orkat får se ''/ Men ni får se hur mobilen ser: Det är en Nokia C7-00
Hahah, mobilen speglar sig.
Hahah, min fejja xd men ni ser att jag visar att den har två kameror ! Hihihi ^^
Såhär ser den ut när den är olåst, men den datorn speglar sig så det ser lite konstigt ut .
Men men ... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0