Tälta idag då !

Tjo tjo! Nu imorse så ringde P o väckte mig -.- *suck* Aja, P, bella, Natta o ja ska Tälta idag! Fast vet absolut INTE hur vi ska tälta för vi ska sova i ett TVÅ manna tält!? 
Hahah, får se hur det går, Först var det bara Jag, P o bella, men det kändes oschysst mot natta så hon ville oxå tälta, sen så kändes det taskigt mot Fredde men hon är ju ändå på Gotland :) 
Så jaaa, just nu ligger jag i min säng o tjatar på att pappa ska köpe an Xperia till mig ! Hahah, asså jag orkar verkligen inte ha den här gammla trasiga mobilen längre!!! GAAAAAAAAAAAAAASH!
Iaf, så ska jag snart gå ner och äta frukost!
Vi tänkte iaf, åka bil några timmar och Tälta häär! Och nej, våra föräldrar ska ICKE med :D Vi vill va för oss sjäva så dem åker hem sen efter att dem skjussat oss hit :D
Åh, vad Gott!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0