Torö imorrn

Idag så AHAHA. Men iaf, haha, ne ja ska berätta !
Idag så va jag med P & Bella. Först gick vi t Hamnen o käka lite hamburgare, sen körde vi minigolf, sen gick vi tillbryggorna. Där alla båtar stor. (för vi va ju i en hamn..) Sen så i början av en brygga så fanns det en liten "kanot" brygga som va mycket mindre. Asså en miniatyr brygga.
Och då så gick vi ut på den. Då började P & Bella skvätta vatten på varandra o ja ville inte bli blöt så jag gick upp på den "stora" bryggan igen och när jag nästan va uppe så hörda jag PLAAAAASK!
Vände mig om och såg att P hade ramlat i vattnet . Hahah, Bästa dagen ever. Nä, men det var jätte kul att se på. Nu kke ni tänker: "men schysst, skratta åt sin kompis som ramlar i vattnet" Men P skrattade oxå :D
Men imorrn ska jag t Torö. Skulle varit med Bella men sen fick jag reda på att vi skulle till Torö.
Så imorrn ska jag gå upp kl 9 -.-! Eller 9:30. Får se ;)
Men nu måste jag sova. Asså shit hade ingen aning om att Demi Lovato (Disney Stjärnan) Har varit inne på Rehab?! OMFG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0